Potřebuješ vědět, kdy ti dojde balíček a jak zboží posíláme? Potom určitě čti dál. Kdyby se stalo, že ti něco pořád nebude jasné, neboj se nás kontaktovat.

Sledovat stav tvé zásilky můžeš zde: Sledování zásilek - Česká pošta, s.p.

Odesílání objednávek

Objednávky odesíláme do 7 pracovních dnů od uhrazení objednávky. Dovolujeme si zákazníky upozornit předem, pokud bychom tento termín nebyli schopní splnit, např. z technických důvodů.

Jako přepravce využíváme následující společnost:

Česká pošta

1) Přepravce Česká pošta, s.p.

Zboží odesíláme pomocí přepravce Česká pošta, s.p. standardní doba doručení vašeho balíčku je 2 - 3 pracovní dny.

Cena za dopravu: Balíček do 2 kg 69 Kč | Balíček od 2 kg 99 Kč.

Zásilkovna - výdejní místo

2) Zásilkovna - Výdejní místo

Zboží odesíláme pomocí přepravce Zásilkovna, s.r.o. doručení na výdejní místo ČR. Standardní doba doručení vašeho balíčku je 2 - 3 pracovní dny.

Cena za dopravu: Balíček do 5 kg 69 Kč | Balíček nad 5 kg 105 Kč.

3) Osobní odběr - Nyní není možný

Chtěli byste u nás najít i jiného dopravce? Určitě nám napište a zkusíme do budoucna nabídku možných přepravců navýšit.

Jaké obaly používáme?

Naše jedinečné směsi balíme do kvalitních stojících doypacků, které jsou vyrobeny z neběleného japonského kraft papíru, střední vrstvy hliníkové folie a vnitřní vrstvy z transparentní folie. Tyto materiály zajišťují nejlepší bariérové vlastnosti proti vlhkosti a kyslíku, proto ti náš čaj vždy přijde čerstvý a plný chuti. Námi používané sáčky splňují zákonné požadavky pro styk s potravinami dle nařízení EU, proto se nemusíš bát zdravotní závadnosti.

Sáčky jsou navíc opatřeny opětovným uzavíráním ZIP, které pomáhá udržet svěžest našich směsí. Nad tímto uzávěrem je sáček navíc svařený, aby čaj byl co nejčerstvější než se dostane až k tobě. Pro snadné utržení a otevření sáčku jsou na něm speciální odtrhávací zářezy.

Máš jakýkoliv problém s objednávkou? Došel ti poškozený balíček?

Pokud si nevíš rady, jak si na našem e-shopu objednat jakoukoli čajovou směs, neváhej se obrátit na naše zákaznické oddělení, kde ti se vším rádi pomůžeme.

Samozřejmě se na nás můžeš obrátit i v případě, kdy ti balíček dojde poškozený nebo s ním budeš nespokojený a vše se pokusíme vyřešit.

Kontaktovat nás můžeš na email info@kviktea.cz nebo na naší facebookové stránce Kviktea.cz.

Na našem webu využíváme soubory cookie, potřebné pro fungování našich webových stránek,
pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu pro cílení reklamy. Více informací